jolly Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Ambasadebilene , tar de bort alt utstyret da ? Ambasadene betaler jo ikke avgifter til den norske stat ved kjøp av bil. Da må jo denne være nesten gratis. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Sorry , men jeg greide ikke å dy meg. Det er så fantastisk mye rart folk greier å skrive i annonsene sine. Jeg har da en "super duper ekstra ambasade edition" samt en "ambasade edition plus" Moderatoredit (R Andersen): Salgssidene er til for å legge ut biler man selv selger.
Oslo-power Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Hva er det der egentlig? Skuddveksling hehe.. Noen som traff veldig dårlig.. hehe sry OT
tmice Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Må jo være skuddsikker den der, å veier sikkert 3 tonn...
Oslo-power Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Må jo være skuddsikker den der, å veier sikkert 3 tonn... hehe ja.. Og bruker 2 l på mila
Oslo-power Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 kanskje noe auto døråpner greier? hmmm... kan jo hende men ambasadøren sitter jo aldri foran.. Kanskje det er "hjelperen" hans som er lat ??
Anbefalte innlegg