tmice Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Fikk en ny erfaring med Carsoft, etter å ha resetet noen feil som var utbedret, så startet jeg bilen å skulle stille klokka, å når jeg trykte inn klokkeknappen så spylte den vindusspylerveske! Men over til mitt problem, hvorfor får jeg ikke resetet olje service lampa? Det er akkurat som om carsoft stopper opp, så blir det en kjempe "telle" lyd i instrument panelet, og service lampa er akkurat på det samme som før.... Tips? thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Dette gikk ikke på min med carsoft, men det fungerte med sånn liten reset-dings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Du må gå in på programering service. Ikke den for e36 og de,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Du må gå in på programering service.Ikke den for e36 og de,, Det er en E46 jeg skulle resetet på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 de ar E46 jeg mente.. Du har flere valg på carsoft, mulig de heter si-programering eller noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 de ar E46 jeg mente..Du har flere valg på carsoft, mulig de heter si-programering eller noe lignende. Har kjørt SI-reset, men det funker dårlig... Noe med at tenningsnøkkelen på denne bilen skal stå på et spes sted? Hadde bilen i gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Du kan ikke velge noe annett en si-reset? Du skal få opp et skjermbilde der du kan velge om neste service er olje eller inspection. Trenger bare og ha tening på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Du kan ikke velge noe annett en si-reset?Du skal få opp et skjermbilde der du kan velge om neste service er olje eller inspection. Trenger bare og ha tening på. Ja jeg får opp det, men når jeg trykker på den ene eller andre skjer det ingenting utenom at alt i dashbordet lyser å det er en eller annen rar lyd inni der, å så er alt tilbake igjen... Men nå fikk jeg stilt tilbake, MEN den låser seg stadig på samme plass når jeg tar SI-reset... og denne gangen sto det i dashen 25000 til neste service, så det detter vel ut om jeg går på CLOSE nå som den har "låst" seg på en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Har du installert SP1 (Service pack) til Carsoft 6.5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Har du installert SP1 (Service pack) til Carsoft 6.5 ? Å jada, det har jeg gjort for lenge siden, har holdt på en stund med Carsoft, men aldri fått dette problemet, men nå ser det ut til at det løste seg.... Fikk resetet neste service, men var bare nødt til å bryte av midt i da den som sagt låste seg, så nå er alt i orden! Takk for alle innspill, noen andre Carsoft Sp-mål eller problemer så er det bare å bruke denne tråden videre!! THX! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå