Vidigal Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Heihei. Har en 2002 modell BMW 316 Touring. I humper og krappe svinger er det en del knirking inne i bilen. Jeg greier ikke helt lokalisere hvor det kommer fra, men det virker ikke å komme fra selve dashbordet. Noen som har erfaring med dette eller har litt mer peiling enn meg?
tmice Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Du får rive å slite litt i deksler rundt om kring i bilen, kan jo hende noen klips ikke sitter skikkelig fast... eller er borte..
Vegard1 Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Hos meg kommer det fra vinduene eller gummilista som er på øvre del av dørene.. Med vinduene vet jeg ikke hva som kan gjøres for å slippe knirkinga, men angående listene er det viktig at de er rene har jeg hørt..!
Vidigal Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Hmm, okay. Når du sier det så kan det virke som det er fra vinduene/listene eller der omkring knirkingen kommer fra!
MariusW Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Skru opp musikken On topic: Har samme problemet og fant ut at der man fester beltet på passasjersia lagde knirkelyd
tomsen Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Hvis det er blitt brukt silicone på listene får du denne lyden. Vask listene med silicone fjerner å poler inne i døråpningene
MatsBuer Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 kan også være midtarmlene ditt som knirker litt
kimbru Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 har du noen gang tatt av dørpanelene? orginalklipsene (gamle typen) takler dette dårlig.. gamle klips er blitt erstattet av nye klips med gummi på... dette var på en 1999 e46 sedan dette fjernet knirkehelvete for meg..
Vidigal Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 har du noen gang tatt av dørpanelene? orginalklipsene (gamle typen) takler dette dårlig.. gamle klips er blitt erstattet av nye klips med gummi på... dette var på en 1999 e46 sedandette fjernet knirkehelvete for meg.. Dørpanelene er ikke tatt av, meg bekjent hvertfall GSbildeler åpner i Bergen i morgen, får ta meg en tur til de!
kimbru Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 da ses vi sikkert der... =) skal ha akkurat det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå