DANI Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 då har eg lakka taktrekke,å d kan anbefales,brukte sort venyl spray.funka så F*** d Bilder? Vanskelig å få jevnt? Hvordan dekket du til? Eller tok du ut trekket? ska se om eg ikkje får tatt någen bilder ja tok ut taktrekket å det var ikke vanskelig å få jevnt må bare spraye noen goe lag
DANI Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Her har dåkkår någen bilder av taket.Men bildene er enormt dårlige. det ser kansje ujevnt ut men det er d ikke bildene er tatt me mobil!
DANI Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 og sån står bilen nå Baklyktene er kansje tilsalgs
Spiritus Sancti Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Hvor kjøpte du sprayen? Blei bra:)
DANI Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 bil eXtra må minst ha 7-8 bokser takker
marararius Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Hvordan var det å ta ut taktrekket, og få det inn igjen?
bård Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Har du takluke? Hvis ikke har jeg svart trekk til coupe uten luke.. jah har desverre luke kutte ut til luka? Det går ikke, ettersom det er en forhøyning i taktrekket så vil aldri passe uansett..
Hyggmaister Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Hmm..Om noen kunne lært meg å trekke seter også nå, så skulle jeg helrenovert interiøret mitt på en uke Edit: Ble pent da
DANI Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Hvordan var det å ta ut taktrekket, og få det inn igjen? joda gjekk ganske greit d!bare skru av alt så tok jeg det ut fører døra.
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 menne... hva gjør du med solskjermene og slikt da?
DANI Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 har bestilt nye solskjermer.håndatak i skinn og masse aent snacks dette ska bli good tror eg
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 hmm... hadde bare lakket det også jeg får prøve på dette til vinteren jeg
DANI Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 hehe nja.jeg gidder ikke det siden det sikkert kommer til å bli utslitt etter vert+det ser litt mer sjikkelig ut da.
E28 Power Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 dette e goood dani:D er bra gang i garasjen for tia.,,og ja de baklytene dine er til salgs heheh,taket ser godt ut!!
DANI Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 hehe jah e goe gang i garasjen kom opp ein dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå