DANI Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 heisann! jeg tenkte å lakke taktrekket mitt men er det så lurt? hvis det går ann hva må jeg bruke? Skal seff ha det svart! takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Er vel bedre å bytte taktrekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 ja sant d!men d e ikkje lett å finna svart taktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 det går fint å lakke taktrekk. Hørt det er mange som har gjort det. Du skal bruke en tekstilspray tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 er en diy her på forumet husker ikke hvem som lagde den men sto ganske bra der hvordan ting skulle gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Har du takluke? Hvis ikke har jeg svart trekk til coupe uten luke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 jeg brukte en mye bustete rull og acrylmaling som ikke lukter, det ble perfekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Har du takluke? Hvis ikke har jeg svart trekk til coupe uten luke.. jah har desverre luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr MM Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Du må bruke vinylspray , den holder seg myk og sprekker ikke. men husk rengjøring det er alfa og omega skal det bli bra.lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Har du takluke? Hvis ikke har jeg svart trekk til coupe uten luke.. jah har desverre luke kutte ut til luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 då har eg lakka taktrekke,å d kan anbefales,brukte sort venyl spray.funka så F*** d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 ja sant d!men d e ikkje lett å finna svart taktrekk. Bavaria skaffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 då har eg lakka taktrekke,å d kan anbefales,brukte sort venyl spray.funka så F*** d Bilder? Vanskelig å få jevnt? Hvordan dekket du til? Eller tok du ut trekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har du takluke? Hvis ikke har jeg svart trekk til coupe uten luke.. Er det i Bergen eller Skien? mye hadde du tenkt for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Å lakke går helt fint. kom te mandal å kjenn på mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå