Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du bruker diesel veiva kan du smikke i 135mm råder. en tommelfinger regel på dysesiden er at du jan hente ut ca så mye hester på en sekser som du har dyser. dvs 300cc dyser rundt 300 hk.

et tillegs sprut eller datasprut er egentli et must, selv kjørte jeg 2 ekstra dyser og mf-2 tillegsprut før, droppa dette og kjøpte megasqurit datasprut etterhvert.

tenning kan du bruke det du vil egentli, jeg kjlører EDIS coil ifra ford mondeo v6 og WR sensor originalt fra bmw. trigger hjul fra 90 motoren. funker fjell.

ARP studs og mls pakning og er god sort.

på et 200 hk bygge klarer du deg lenge med en konvertert original grenrørflens og en liten t3 turbo.

olje til turbo tar du fra originale trykkføler hullet i blokka. retur setter du i bunnpannna eller i blokka, trykkføler setter du da opp på snurra eller lager deg en forgrening nede på blokka.

trimchip.no har forøvrig et visst sortiment med "turbochipper" slik jeg har skjønt det. kansje du kan ringe normann og høre med han. da slipper du eventuelt tilleg,datasprutet.

lykke til med godkjeningen;) kansje du plukker opp flere tips på tråden min og andre turbo tråder. MYE bra info på dette forumet

Skrevet

Få kravene fra BT skriftelig før du starter med byggingen. Er ofte de sier en ting men når du kommer og skal ha godkjenningen står de ikke for hva de sa eller du har misforstått osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...