///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 gjerne kommenter, evt ps bildene bedre for de som har peiling... disse er bare tatt rett fra kameraet og ikke redigert... er ikke noen proff fotograf og noen bilder med seff som jeg møtte på vei til hybelen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Kjapp PS av første bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Og her er det store stygge banneret vekke + litt småjusteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Veldig fine bilder dette her mysild:P Må få tatt noen vi også når de nyedeler sitter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Edit: gammel teksten... He he, de første bildene så ut som de var tatt utenfor der de kuttet opp mennesker på filmen "hostel" eller noe slikt, husker ikke tittelen.... Stilig photoshoot, knallbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Strøøøkent:D..Kule bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 lurer på om det fins en stilling/vinkel/lys - kombo Mysild ikke har har tatt bilde av? hehe veldig bra bilder! og den første PS'en der var grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiass1 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Kjipt med Gips eller Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Og her er det store stygge banneret vekke + litt småjusteringer. takk ja, pokker, det bannere var ikke der dagen før irriterte meg MYE! OI! så ikke den øverste du lagde! TAKK sava hmm, trodde jeg la til kommentar i sta, men nei... kule bilder! så ut som de kom fra skrekkens hus de øverste.. stilig.. flyttet den hehe... Veldig fine bilder dette her mysild:P Må få tatt noen vi også når de nyedeler sitter på jepp, mulig det Strøøøkent:D..Kule bilder.. takk lurer på om det fins en stilling/vinkel/lys - kombo Mysild ikke har har tatt bilde av? heheveldig bra bilder! og den første PS'en der var grom! nope, heheh måtte prøve litt... ble mange kast også dessuten er du bare misunnelig! Kjipt med Gips eller Mysild? mye fritid hehe... men går fint å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiass1 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 skal du ikke spør hvordan jeg viste du hadde gips? Hehe.. pen bil og bra bilder forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 veldig bra bilder det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 skal du ikke spør hvordan jeg viste du hadde gips? Hehe.. pen bil og bra bilder forresten. hmmm... hvorfor???? ligger bilde av hånda på tråden min, og tulletråden også da hehe.... takk veldig bra bilder det her TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 misunnelig? dette må du utdype litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 misunnelig? dette må du utdype litt nærmere du får tenke litt hehe... viktig å se alle vinkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiass1 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Okei jeg vet at du har gips fordi jeg så deg vaske bilen på statoil ved mcdonalds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå