highman Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 har et litte problem med instrument lyset i min e30. når jegf kjører i tunneler og på nattes tid, ser jeg nesten ikke instrumentene grunnet veldig svakt lys. er det mulig og justere opp lysstyrken?? og så har jeg og et lite problem med brekket, det er litt slappt og knappen går ikke ut når det er "botnet" hvordan stramme det?
janerik171187 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 du har vell prøvd å vri på lysbryteren? den på venstre side, samme man velger park etc med, bare vri på den istedet
highman Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 er ikke lyset i lyktene som er problemet, men lyset i instrumentene.
hylle Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 er ikke lyset i lyktene som er problemet, men lyset i instrumentene. joda, men hvis du vrir på den helt over til høyre, så kommer lysstyrken i instrumentene mer frem. har ingenting med lyset utenfor den bryteren der. mitt er veldig svakt, men det går seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå