///MPower Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 må selges pga tap av førerkort. blir for stor fristelse og bare ha den stående sjekk ut annonsen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1970581 mvh Remy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Grei pris da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Det må jeg si, pen bil. Synd man ikke har penger nok :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Fet bil Synd det der m førarkortet da tirilti. Har nettopp handla rekkehus å er ikke i stand til å spa opp 140 store for å få tak i drømmebilen. Hva m avskilting på lager? Ikke så dyrt for ETT?år. Kjipern å selge klenodiet da Ikke bare bare å få seg noe nytt heller nå da de blir huggd i hopetall og mange begynner å få endel rust rundt tankpåfylling kanaler og dører osv. Får vel tippe jeg da, både V6 og lotto. Må vel desverre si lykke til med salget Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Kan komme å slikke på m5'n din eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 host og hark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 ikke lett dette her gitt. vurdere og sette ned prisen litt til nå. bedre at noen kjøper den og den blir kjørt enn at den bare står der helt ensom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 seriøst ingen som vil ha denne bilen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Det er en pen bil du har der Jeg har lagt min ut for salg og nå, men jeg tror ikke tiden er rett. Markedet er seigt som F... nå.. Men vi kan jo bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Det er en pen bil du har der Jeg har lagt min ut for salg og nå, men jeg tror ikke tiden er rett. Markedet er seigt som F... nå.. Men vi kan jo bytte nei det er så seigt som stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jepp La ut min pene 99m 530dat med utstyr og servicebok uten ett napp. 89m 525 E34 m en besøkende på 25tusen og E30 320i 86m med lav km å labert resultat Ett bud på 12tusen på 320en Like greit å se an litt da. Var privat hos en bilmegler å nevnte mulig salg av strøken 523i E60 2005 modell reistrert i 2006. Tja kan selge den ut for deg for 370 mot ny Toyota Avensis Verso D-4D Uaktuelt å legge imellom en slik sum + at jeg venter på 4x4en. Da blir det nok stående. La ut min forrige vinterbil på Finn.no 96 Lancer stv glxi 4+4 og måtte slette annonsen da jeg fikk 40 telefoner bare i arbeidstiden på tre dager. Solgt på ett blunk. Dvs billig japaneser går så det ryker. Skal legge ut 97 Carisma(nye vintertralla) bare for å sjekke teorien. Ikke lett å selge BMWer med litt motor nå. Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 skulle gjerne kjøpt den av deg eg, men sliter med å legge penger imellom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 NY PRIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Fåreligger det mangellapp fra EU? Var ganske rimelig! Hva skal til for å få hvite skilt? bare vise den på biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg