///MPower Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Fåreligger det mangellapp fra EU?Var ganske rimelig! Hva skal til for å få hvite skilt? bare vise den på biltilsynet? nei har ikke vist den for eu kontroll. få tak i sete og bestille time på biltilsynet er alt som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 bilen skal på eu imorgen. da legger jeg ut det som må gjøres for å få den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det er bra, skriv gjerne litt mer om bilen, om det er noen andre småfeil/mangler/noe som ikke fungerer etc. Har du fått noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Det er bra, skriv gjerne litt mer om bilen, om det er noen andre småfeil/mangler/noe som ikke fungerer etc.Har du fått noen bud? alt av elektrisk virker. eneste som er begynt og bli dårlig er clutch. den slurer ca 200-800 rpm før den drar jevnt hele veien.kommer helt an på vilket rpm du har når du gir full gass. dette skjedde etter jeg mistet lappen. så damen har sikkert slurt litt for mye. har sjekkket pris på clutch og den koster ca 2700 hos koed for komplett. verksted bruker ca 4 timer på bytte ellers har jeg skrevet det jeg vet om i annonsen. får se i morgen om det kommer noe mer. ikke fått noe konkret bud om penger, bare innbytte og det er ikke aktuelt nå når jeg ikke har lappen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 jævli fin bil denne har jeg kunne tenkt meg, men må satse stort på lotto i helga for å få råd lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 fin fin bil.. men dessverre er det vel tryggest å la vær å kjøpe den.. fare for at man lider samme skjebne da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 lagt inn i annonsen de feil som kom på eu kontroll. legger inn annonsen her igjen eg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1970581#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 når får du lappen igjen egentlig? FÅtt vite noe nå? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 når får du lappen igjen egentlig? FÅtt vite noe nå? =) nei ikke fått dom ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg