Marius R Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 E36 320 coupe ønskes kjøpt! Må være en 320.. eller en 325, om den er billig. Så vil du selge en for røfflig 50-60k, send meg en PM eller mail: marius.rognli@gmail.com -Husk å legg igjen tlf.nr ditt, så jeg kan slå på tråden om jeg er interessert! Gidder ikke å legge ut mitt eget, da det er mange useriøse "selgere" også. Holder til i Kristiansand og det ville vært greit om bilen var i nærheten, eller kunne bli kjørt hit. Har tilgang til verksted døgnet rundt, så hadde vært greit om vi kunne tatt en tur innom der før handel! - Marius Rognli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 e36 coupe med b20 eller b25 til 50-60 k? dårlig fortatning, mange km og lite utstyr du er ute etter på 2.5en da eller? du får nok en grei 2 liter, men lite utstyr, og sikkert ikke av de fineste! lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 fins mange pene b20 full rigga til 60 tusen. b25 er litt værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Jobber på bilverksted, så om den har feil eller mangler som senker prisen til 50-60, er ikke det noe problem. Har ikke lyst på en stylet og ferdig-rigget bil, akkurat. Helst en som er helt original, så jeg kan skifte ut ting til jeg jeg selv vil ha på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 finner jo mye greit til den prisen nå om vinteren om du ikke bryr deg om billig m3-plast som man likegodt kan ordne selv. Kjøpte en '93 325 coupe selv for 55 tusen, full m, 17" og 204tkm.. Finner mange gode biler i den prisklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 finner jo mye greit til den prisen nå om vinteren om du ikke bryr deg om billig m3-plast som man likegodt kan ordne selv.Kjøpte en '93 325 coupe selv for 55 tusen, full m, 17" og 204tkm.. Finner mange gode biler i den prisklassen Det får'n si, et godt kjøp med andre ord!! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Sendt deg PM om du fortsatt "leter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå