Morty999 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 jeg skulle ha planslipt ett innsug. noen her som veit hvor man kan få gjort det? alu seff anleggsflaten mot toppen. m30 motor
Ingebrigtsen Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Jeg hadde en topp på www.sylinderservice.no for plansliping nå og det var strålende service.. Jeg leverte toppen ved 11 tiden og hentet den kl 15 igjen samme dag.. da hadde de også skaffet slipesett og strekkbolter til meg.. og jammen ga de meg 10% på delene helt uten videre og
Morty999 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 hmm.. får ta en telefon dit i morra da..
Azeton Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 En ting jeg ikke kommer helt ihåg, slipesett er for og fjerne resten på blokka ikke sant?
Lars89 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 En ting jeg ikke kommer helt ihåg, slipesett er for og fjerne resten på blokka ikke sant? NEI. Er et annet navn på komplett pakningssett til topp. Toppakning, toppdekselpakning, innsug- og eksospakning, simring til kam, pakning til termostathus, ventiltetninger osv osv Utrolig missvisende navn. Aner ikke hvor det kommer fra. Noen som vet?
Fliid Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Finnes forskjellige slipesett, det skal stå i stil med hvor mye du sliper toppen.. Forskjellen er ikke større enn at toppakningen har en annen tykkelse. Kanskje det forklarer litt mer hvordan navnet er kommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå