jonas Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Noen som vet om noen i norge som selger desse til ein Holset 55 turbo? For å beskytte plugg ledninger å karossen Jeg ser at de selger på ppf men trenger den kjapt.. takker for alle svar.
336mik Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Bare litt OT,hvor stort eksoshus har du på den turbo`n? Jeg hadde et av de større på min 3.6,og jeg fikk ikke ladetrykk før på 5000rpm.
jonas Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Er ikke helt sikker på vor stort det er, men er for stort iallefall. Faar laddetrykk ved 3500 rpm. Bremset 602 hk på 2,2 bar. Tenkte jeg skulle teste den på Bmw treff i september, men er usikker. Tror det er lite gøy med sann ketchup turbo. Ha og orginal 325 kjøle system, tror dette blir for lite for skikkeli banekjøring. Men tilbake til saken. Noen plass i norge de selger desse varmeskjolda?
jonas Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 liten ting til. Tar de støy måling på vålet? har 3 toms med 1 eksos potte og wastegaten går rett i det fri.? muli å få kjøre med dette?
Dr_S Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 De tar støymåling på Våler ja Du får dytte en sokk inni der
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 er ikkje verre enn att du stikker til en blikkenslager så lager han til deg på mål.. mulig å fått sett bilder av turboe30'n din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå