Gå til innhold

S: e34 535i selges.

flo1
 Share

Anbefalte innlegg

Viser seg at han jeg har kjøpt bilen av har ulatt å fortelle om at han har KUTTA fjærene på den, var på biltilsynet i dag å de sjekka bilen, for å trykke 18" i vognkortet, men da fikk jeg beskjed om å bytte fjærer å dempere bak..

Så da er det bestilt ett 30mm senke sett for å få bedre kjøre komfår, å 16" felger skal på, mye bedre å selge med, hehe..

Å det 30mm skal skrives i vognkortet. å blir org dempere på den, siden den skal selges så gidder jeg rett å slett ikke kjøpe noe dyre greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med ukjent senking?

det burde stå i vognkortet

Det viser seg også at det var kutta fjærer.! noe jeg har tatt kontakt med tidligere eier å konforntert han med..

trenger ikke Skrives i vognkortet nei, for min del så er det helt urelavant å ha slike ting i vognkortet gitt. men nå skal det inn der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. jeg syns det er veldig greit å ha det i vognkortet! og det kan jeg forklare kort og greit med at bilen min er senket med sportsunderstell fra fabrikken i tyskland, men det sto ikke i det norske vognkortet da den forrige eieren overtok bilen :)

han fikk seg en runde med biltilsynet som nekta å godkjenne bilen før de hadde papirene fra fabrikken i tyskland om at denne var original senket. tenker det er greit å ha sånt i vognkortet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...