flo1 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1951369#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hva mener du med ukjent senking? det burde stå i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 alt trengs ikke skrives i vognkort vettu, bilen går lell den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Viser seg at han jeg har kjøpt bilen av har ulatt å fortelle om at han har KUTTA fjærene på den, var på biltilsynet i dag å de sjekka bilen, for å trykke 18" i vognkortet, men da fikk jeg beskjed om å bytte fjærer å dempere bak.. Så da er det bestilt ett 30mm senke sett for å få bedre kjøre komfår, å 16" felger skal på, mye bedre å selge med, hehe.. Å det 30mm skal skrives i vognkortet. å blir org dempere på den, siden den skal selges så gidder jeg rett å slett ikke kjøpe noe dyre greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 hva mener du med ukjent senking?det burde stå i vognkortet Det viser seg også at det var kutta fjærer.! noe jeg har tatt kontakt med tidligere eier å konforntert han med.. trenger ikke Skrives i vognkortet nei, for min del så er det helt urelavant å ha slike ting i vognkortet gitt. men nå skal det inn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 tja. jeg syns det er veldig greit å ha det i vognkortet! og det kan jeg forklare kort og greit med at bilen min er senket med sportsunderstell fra fabrikken i tyskland, men det sto ikke i det norske vognkortet da den forrige eieren overtok bilen han fikk seg en runde med biltilsynet som nekta å godkjenne bilen før de hadde papirene fra fabrikken i tyskland om at denne var original senket. tenker det er greit å ha sånt i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 jepp. men nå blir det godkjent senket 30mm noe jeg syns er nok med tanke på femkomlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 interisert i å bytte i båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Nei. er ikke det desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg