Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det du skriver er jo en klassisk svindelforsøk.

Girkassa var helt sikkert deffekt da du annkom stedet men du skal prøve å svindle verksted ved og hevde at det er dem som har ødelagt den.

Skam deg mann.

Lenge siden du har vært her inne nå eller? :roll:

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei ærlig talt.. girkassa ryker jo ikke bare for at dem skal kjøre bilen inn på verkstedet.. Dette var nok bare uheldig timing at det skjedde akkurat der, men det hadde garantert skjedd uansett..

Dessuten syntes jeg dem var reale som ikke tok firehjulskontrollen så lenge det var en defekt i forstilling, er akkurat sånn det bør være det.. Jeg hadde bilen min på forstillingskontroll på et annet Lillestrømverksted og dem justerte forstilling tross stooor slark i hjelpesnekke og med en sprengt støtdemper, så når jeg henta bilen og merka at alt fortsatt ikke var som det skulle så fant jeg ut at foringa på hjelpesnekka hadde sklidd ut og dermed var en stor slark. Etter å ha fiksa det måtte jo bilen på ny kontroll.. dvs nesten 2000kr rett i søpla..

Hva koster 4 hjulskontrollen på mekonomen forresten?

Skrevet

Men for å være litt on topic:

For 3 uker siden lånte dama bilen. Hun parkerte den i en oppoverbakke, også begynte det å høljregne. Alt overvannet hadde ingen vei å gå, noe som resulterte i at vann trakk inn til ECU'en. Denne drukna i vann og bilen gikk helt berserk..

Da er spørsmålet.. Er det jeg eller dama som må betale for ny Ecu? Dama hadde bilen da det skjedde.. Men det er vel MIN feil at dreneringshullene var tette?

Verken i mitt eller ditt tilfelle er det noenting som kan tyde på at den andre parten kan ha vært skyld i ting ble ødelagt, akkurat der akkurat da.. Det var jo normal bruk!

En annen vinkling: om jeg leverer inn en bil uten olje på girkassa, for å gjøre en reperasjon på bremser.., og kassa ryker ved prøvelkjøring.. MIN eller DEMS feil fordi JEG ikke har sjekka olje eller hatt bilen på service?

Skrevet

Er du så slem mot dama di?

Det er nok din feil om du leverer bilen uten olje. De kan jo ikke vite det.

Annet enn at den kanskje er litt lei å gire med.

Om du leverer bilen uten motorolje og de skal bytte bremser, så raser motoren, og de kan bevise at det er pga lite olje, så er det ditt eget problem.

Skrevet
Men for å være litt on topic:

For 3 uker siden lånte dama bilen. Hun parkerte den i en oppoverbakke, også begynte det å høljregne. Alt overvannet hadde ingen vei å gå, noe som resulterte i at vann trakk inn til ECU'en. Denne drukna i vann og bilen gikk helt berserk..

Da er spørsmålet.. Er det jeg eller dama som må betale for ny Ecu? Dama hadde bilen da det skjedde.. Men det er vel MIN feil at dreneringshullene var tette?

Verken i mitt eller ditt tilfelle er det noenting som kan tyde på at den andre parten kan ha vært skyld i ting ble ødelagt, akkurat der akkurat da.. Det var jo normal bruk!

Les siste avsnitt her engang til.. Er ikke slem mot ho nei.. Var jo ikke hennes feil.. Og det er nettopp det som er poenget.. Er vel ikke vekstedet sin feil dette heller?

Skrevet

Hvis noen har fulgt prosjekttråden vet de jo ca hva jeg har lagt i bilen..

Stakkars Lise var så redd. Ho turte ikke engang ringe meg for å si at det knitra i motorrommet.. Faren hennes måtte ringe.. :shock:

Skrevet
Noen som møtte seg selv i døra eller? :lol:

Den der er jo rettet mot meg, og da må jeg bare spørre deg, på hvilken måte møtte jeg meg selv i døra?

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...