Even_e30 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Noen som vet hvor de Bmw hettegenserene de selger på Gatebiltreffene kan kjøpes? Svart genser som det står "Fuck off, I drive a bmw(emblemet) Kunne godt tenkt meg en sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Usedvanlig teit tekst , men sikkert noen som liker den. Denne finner du imidlertid på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Den genseren jeg mener er helt svart med hvit skrift på ryggen..Regner med at noen Bmw entusiaster her inne har sett den og vet hvor jeg kan få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Entusiaster går med entusiast klær. Så den genseren på bildet er en entusiast genser. Den du ser etter er vel kanskje ikke det. Du kan sikkert lage en selv hvis du har fargeprinter og kjøper transfer papir og stryker det på med et strykejern. Da har du en entusiast genser vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 hehe..tenkte mer på at folk hadde lagt merke til den på treffet med å si entusiast... har støket på t-shorter før,men det er ikke av beste kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Denne entusiasten går ikke med bmw-klær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Bestilte meg nettopp BMW genser på: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Au ... &PageNum=1 KJØP KJØP "fast pris" må du kjøp som.. får du den tvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Den genseren var fet! Tror jaggu jeg må bestille meg en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Ja de finnes i mange tøffe utførelser de , og for mange typer entusiaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Eller hva med en Bmw klokke. Finnes også til Opel og di derre andre.... Sjekk ut mrgecko.se Der har de sakerne vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Ja de finnes i mange tøffe utførelser de , og for mange typer entusiaster. Var en sånn genser jeg ville frem til..Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Noen som vet hvordan str. på disse er?Store?små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Noen som vet hvor de Bmw hettegenserene de selger på Gatebiltreffene kan kjøpes? Svart genser som det står "Fuck off, I drive a bmw(emblemet)Kunne godt tenkt meg en sånn.. Oh my... er det virkelig noen som vil gå med noe så idiotisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 sinnsykt mange på rudskogen i juli som gikk med det ihvertfall, både opel bmw å audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Tragisk tekst spør du meg. Men er ikke større problem enn å bestille fra denne siden her...http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design ... t/5737178/ Der kan du designe den "små" harry genseren din på 1 2 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå