Martins Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 lurer på kor føleren som viser tempraturen på oljen sitter på en m3 e-36? er det mulig og montere en slik føler på en 328 1998 mod?er m3 panel og er lei av at den nålen flyr opp og ned hehe neon som har gjort dette?
Øyvind L. Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Oljetempføleren sitter i bunnpanna Det gjør den ikke. Den sitter bak oljefilter huset. Det sitter to følere der. den ene er oljetemp og den andre er oljetrykk.. Husker ikke hvilke det er, men tror den innerster er oljetemp.
Martins Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Er det mulig og montere en slik på min 328?er det laget hull til det på min? eller må eg lage alt dette sjøl?noen som vet?
AlXz Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Du får noe du kan sette oppå oljefilter huset (mellom det og oljefilterhus-lokket), hvor du har utgang til div målere. Biltema har faktisk noe (Ikke at jeg ville brukt derfra men.., finns nok bedre kvalitet også)
Martins Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Du får noe du kan sette oppå oljefilter huset (mellom det og oljefilterhus-lokket), hvor du har utgang til div målere. Biltema har faktisk noe (Ikke at jeg ville brukt derfra men.., finns nok bedre kvalitet også) har orginal m3 føler liggende,men dar er ikkje plass for denne alså på bilen min?
Øyvind L. Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Den passer nok ikke til din, men du kan borre en føler inn i lokket på oljefilter huset. Det er det flere som har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå