BimmerKing Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 http://www.gossen-gatebil.com/ Dette kan jo bli morro Still opp alle som kan... Vestnesmafia'n i VMK satser på avreise fra Vestnes 09.45. Da vil vi komme til Molde ca 10.20, så kan vi jo samles de som evt kommer fra den siden og kjøre i samlet flokk til fergekaia på Hollingen? Noen som er med på morroa eller?
Diesel power Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Hmmm, får sette igjen Arbeidsbilen og kjøre Diesel`n om jeg blir kalt ut for arbeid på Ormen da skjønner jeg Diesel+Automat+0-201m Er det tillatt med flying start, fra 50km/t f.eks
BimmerKing Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Hehe, du får ta en test Morsomt å komme der me d diesel og automat da... Spørs jo om de kjører street legal eller drag da. Det er jeg litt usikker på.
Diesel power Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Spørs jo om de kjører street legal eller drag da. Det er jeg litt usikker på. Og street Legal er...? Har ikke hørt noe fra Ormen siden idag tidlig, så tviler på at det blir noe tur for min del. Er nok noe for gammel for det miljøet som lå inne på hjemmsiden til Aukragjengen også
Der Barockengel Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Er det ikke alltid behov for noen som kan vise ungdommen hvordan ting skal gjøres? Kanskje Vestnesmafiaen (deres egne ord ) kan rettleie om høveleg alder på de som får møte?
BimmerKing Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Street Legal: http://bilsport.no/sider/reglement/reglement-dragrace/ Sjekk her for regler... Når det gjelder alder, så er jeg 34, så alder er ingen hindring Alder er bare ett tall da Jeg er 29 år for alltid ... Hehe...
Der Barockengel Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Når det gjelder alder, så er jeg 34, så alder er ingen hindring Alder er bare ett tall da Jeg er 29 år for alltid ... Hehe... He-he. Tenker familien din er glad de slipper å arrangere 30-årsdag. Kom gjerne med oppdatering for oss som i øyeblikket har for langt å kjøre, om hvordan treffet på Gossen var.
BimmerKing Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Det er greit vettu Jeg er nok bare bilgal. Så enkelt er det. Jeg får med meg det jeg får til, og treff i nærområdet blir prioritert. Jeg er også med i styret for Vestnes Motorklubb. Vi arbeider for å få oss en liten bane for å ha det morro på her i området. Vi har arrangert flere treff med fabelaktig oppmøte, og gutta fra Gossen var noen av dem, så derfor støtter vi opp om dem når de arrangerer noe også. Det er sånn miljøet kan bli sterkere og større vet dere Samhold er viktig... Det at man i tillegg kan ha det kjempemorro samtideg er jo ingen bakdel...? Hehe... Og oppdatering etter treffet kommer. Still opp alle som kan. Gammel eller ung, rask eller treg bil. Alle er nok like velkomne derute også
Diesel power Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Blir nok desverre ingen tur for meg denne gangen lell. En ting var arbeidet, og for det andre så har fruen ordnet noen billetter til Donna Bacalao på lørdag Men uansett, de som tar turen og aldri har vært der ute vil møte en meget trivelig gjeng. Det er jeg overbevist om etter å hatt sporadiske turer dit i flere år nå. Det er en liten men kjekk plass Er jo en Wankelguru der ute også, regner med at han stiller. Også triller det også mange blikkfang som Supra, Mitsubishi 3000 i tillegg til mange pene BMW`er der ute. En kjenning av meg er ofte der ute med en gul Lotus 7, en annen kompis har en sort Porshe 911 han bruker der ute innimellom. En til har en Lotus Omega som er tunet til over 500hk, men han er ihvertfall ikke på tur nå til helgen som jeg vet om. Aukra gjengen bør ihvertfall markedsføre seg ute på Ormen i forkant, og kanskje spesielt oppe på Golanhøyden
BimmerKing Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Ja, jeg prøver egentlig bare å skape litt blest om dette på flest mulig kanaler. De har jo som sagt vært å støttet våre arrangementer, og vi vil gjerne vise at vi setter pris på det Samt å koble sammen litt flere miljøer, så blir vi ett stort tilslutt Hadde vært litt gøy da, men realistisk... Neppe
Der Barockengel Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Det er greit vettu Jeg er nok bare bilgal. Så enkelt er det. Jeg tror at bilgalskap er en av de bedre galskapene man kan lide av. Jeg får med meg det jeg får til, og treff i nærområdet blir prioritert. Jeg er også med i styret for Vestnes Motorklubb. Vi arbeider for å få oss en liten bane for å ha det morro på her i området. Vi har arrangert flere treff med fabelaktig oppmøte, og gutta fra Gossen var noen av dem, så derfor støtter vi opp om dem når de arrangerer noe også. Det ser ut som det er mulig jeg kommer til å bosette meg i regionen du bor i om ikke altfor lenge, så jeg har fulgt litt med på nettsidene til VMK - interessant å følge med på hva som foregår der. Noen temmelig imponerende planer dere har - og særlig kjekt hvis dere møter politisk vilje til at det kan gjennomføres. Kanskje på tide at motorinteresse blir akseptert på linje med andre organiserte fritidssysler. Selv synes jeg det er spesielt flott å se at VMK ser ut til å ta mål av seg å inkludere et ganske bredt spekter av motorinteressen - ikke bare en enkelt del av den. Ser veldig lovende ut, og vi får håpe flere følger med.
BimmerKing Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Vi møter en meget stor velvilje i kommunen. Vi trenger nok noen flere ildsjeler inn i VMK. Vi har bitt over veldig mye, og kansje litt FOR mye for de sjelene som jobber, men vi gjør så godt vi kan Flytter du hit så er du hjertelig velkommen til å være med vettu:) Send meg gjerne en PM, hvis du vil vite mer.
BimmerKing Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Jeg bumper denne så folk får sett den jeg
compact Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 går vel sikkert greit å stille med en gammel 328 stasjonsvogn å vel?
BimmerKing Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Jada, jeg stiller med en råtten E34 525iA... Skal ikke kjøre men stiller på det sosiale Alle er vel velkomne. Det er litt av vitsen det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå