Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi har vel kansje det, men nå har det seg sånn at vi har jo også ett dundrende underskudd i kommuneøkonomien, så pengestøtte er vel å håpe på litt vel mye :) Men de hjelper oss med planutvalg og diverse ting rundt omkring i det byråkratiske Norge.

Skrevet

Nå viser det seg vel også at kommuner som sliter i motbakke ofte også er de som er mest innstilte på å ha et best mulig servicetilbud for innbyggerne. Så selv om det ikke er mye pengestøtte å hente, kan dere kanskje forhandle dere fram til en billig kommunal tomt, og/eller hjelp med en velvillig reguleringsplan for området, slik at en motorsportbane kan se dagens lys.

Og når dere i tillegg er synlige i lokalsamfunnet - som f.eks. gjennom deltagelse i treffet på Gossen førstkommende helg - blir det desto vanskeligere for lokale styresmakter å overse dere.:)

Skrevet

Tomt er allerede i boks. Vi har sikret oss en tomt med grei tilkomst, samt alle fasiliteter tilrettelagt. DVS det ligger strøm, kloakk, telefon osv helt opp til anlegget. Nå er det jo ikke det helt STORE anlegget som skal se dagens lys der oppe, men det vil hjelpe på for bygda her, og bygdene omkring, og kansje vi kan få vekk noe grisekjøring langs hovedveiene. Vet at det er ønsketenking, men iallefall få redusert den litt :D

Skrevet

Får se hva jeg får til :D Det begrenser seg vel litt på den flystripa der ute :D Men morsomt at de gidder å arrangere noe. Når det er så nært så bør vi stille opp å støtte våre naboer vettu. Men jeg tar med kameraet, så får vi se :D

Skrevet

Det der så jo gøy ut - kjekt med bilder som viser litt av folkelivet også. Været så riktig bra ut også.:D

Temmelig lenge siden jeg sist så en Mazda 929 coupé. :shock:

Stakkars - den VW Caravelle T3en så ikke ut som den hadde det helt godt i et dragrace. :( Håper den kom seg hjem i god behold.

Nevnte jeg at det var flotte bilder? :)

Skrevet

Takker for det..Den 929'en er en i klubben sin... Morsom bil med orginal patina... Den T3'en fikk alvorlig mye bank :) Jeg lo så jeg skreik når den burna villt og uhemmet i flere omganger :D Å den hadde faktisk hjulløft i den ene omgangen :D Livet var herlig, knerten koste seg og jeg koste meg. Det så igrunnen ut som de aller fleste hadde det hyggelig faktisk.. Å været var upåklagelig. Nå kan dere angre dere som ikke orket å stille :) Når det er sagt så var det flere fra Bimmers der ;)

Takker for komplimentet "Der Barockengel" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...