Gå til innhold

lodd på felg

George Constanza
 Share

Anbefalte innlegg

det finnes og alu lodd som slås på kanten,men uansett så blir det irr under og lakken sprekke ofte ved bruk av dette og flasser.desuten ser det ikkje fint ut.se nøye på felgen når dette er fjernet slik at ikkje felgen har fåt skade elelr sår av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på verkstedet idag.

spurte de om hvorfor de hadde satt lodd på utsiden av aluminumsfelgene.

de svarte med at de kunne gjøre det på aluminumsfelger også, så lenge det det var en liten kant de kunne festes til, samt at hvis felgene haddde slike lodd fra før av.

at felgene hadde slike lodd fra før var noe jeg ikke kan huske. var først igår jeg så disse klossene...

jeg spurte samtidig om loddene kunne gjøre at felgene ville begynne å irre og at lakken på felgene ville falle av....

fikk som svar at det hadde de ikke hørt noe om.

det at de ikke heller hadde noen lyst til å lime de var hvis det var gamle felger eller det var mye dritt på de, så limeloddene ikke ville henge.

de tok det på nytt (montøren brukte noe tynner lignende væske å gjøre rent med, der limloddene skulle være)....men de mente at de muligens ville falle av.

montøren viste også en av felgene til meg med deres lodd montert på utsiden, og noen gamle merker av hvor det gamle loddet fra forhandler skal ha sittet.

så sånn sett ble jeg ikke helt sikker i min sak....men at sånne fordømte klammerlodd har laget stygge merker i felgene er sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...