Oderschvank Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Var i Oslo å henta meg ny bil. Ble en 97 mod. e39 528 denne gangen, med det meste av utstyr. Bedre bilder kommer snart. Planer for bilen er. * Sote alle vinduene helt frem (fått time 10. sept) *m5 front *Skifte til svarte emblemer fremme og bak *Kanskje senke den litt fremme. *Ny eksos Kom med tilbakemeldinger/tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 så ikke gal ud likte planene du hadde. Men du må få tatt noen nye ordentlige bilder regne med det kommer. åsssen felger er det ? var ikke lett og se:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Takk:) ja skal få tatt noen skikkelige bilder når jeg får tid. Er Rondell d58 felger som står på. 8.,5"x18 235/40 fremme 10"x18 265/35 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Du må få på M bakfanger og speiler også, utrolig kult når touringene har dette, ultrolig få av de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 M5 fanger er også planen ja, men er litt skeptisk til speila, har du noen bilder av touring med m5 speil? Blir 4 utblås bak isåfall hvis jeg monterer m5 bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Fin bil og bra planer! Er det mye støy i bilen? Greit drag? Vurderer sterkt å kjøpe noe av det samme. Touring med M5 speil: ACS (?) speil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Ja, den drar godt Er lide støy i den også, komfortabel bil å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Se her ja, fått deg skikkelig BMW. Ser fin ut, men må få lagt ut noen bedere bilder. Og ja, du må ha M5 speil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 hehe, ja så ikke dumt ut med m5 speil. Bestillte sorte emblemer til bilen i dag, fra GS, regner med å ha de til tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Touring med M5 speil: Dette må være den tøffeste E39 Touringen jeg har sett. Ser jo absolutt at jeg må senke mer etterhvert. Så da blir det nok HighSport i fremtiden Ellingsen . Sorry for O.T beem528 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 ja tenker nok at jeg må senke min også litt fremme, hvor mye bør det senkes? Hvordan gjorde du med senking bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Eibach fjærene jeg satte på nå, senker 30mm. Skulle gjerne sett at den var 20mm lavere, så vil anbefale deg ca 50mm senk fremme. Bak ble bilen senket på diagnosekontakten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 ok. Noen som ver hvor mye mer m5 fangeren bygger enn original fangeren? og om bilen vil subbe med 265 dekk bak og 235 foran hvis jeg senker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 på gamlebilen min hadde jeg eibach 30mm senkforan og dette var perfekt i mine øyne-fjærene sank litt etterhvert ble lavere enn 30mm på min,hadde forresten også rondell58 med 265/35 og 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Den bygger ikke noe særlig mer nedover, fangeren blir bare "dypere" likssom. 275 dekk bak subber ikke hos meg med bilstein/vogtland understell. 19" selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå