tmice Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Grattis med 528 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Gratulerer med kjempe bil! God motor det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 takk for det, ja er veldig fornøyd med motoren, går som bare det sammenlignet med m50b20 i gammle bilen. Tenker at jeg går for 30mm senk fremme da. Hvor mye må jeg regne med å betale for lakkering av 2 speil og en m5 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hvor mye må jeg regne med å betale for lakkering av 2 speil og en m5 fanger? Vil tro ca. 2500-3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 ok. Fikk nye rondeller i dag, i carbon/svart. Fikk tatt litt bedre bilder av bilen også. Før vask og bytte av rondeller: Fått av rondellene: Under vask: Med nye rondeller montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ser jo meget bra ut. Blir morro å følge denne videre i oppgraderingen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Touring med M5 speil: Dette må være den tøffeste E39 Touringen jeg har sett. Ser jo absolutt at jeg må senke mer etterhvert. Så da blir det nok HighSport i fremtiden Ellingsen . Sorry for O.T beem528 . Ja det må man ha:) Grattis med flott 528! Herlig cruisevogn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 hva syns dere forresten om skilt? vurderer nye skilt med N og norgesflagg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Er det lenge til bakseter skal inn, og hvite skilt? Jeg beg. å bli vant til de nye skilta. Syns de var grelle til å beg. med. Nå syns jeg både med og uten flagg er greit. Selv kommer jeg ikke til å bytte skilt før bakseter, under et år til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 er vel ganske nøyaktig 2 år til jeg kan sette inn bakseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 fikk bilen tilbake fra Toning/soting av vinduer i dag, helt frem til framvinduet, legger ud bilder senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Her ser dere resultatet Sotingen er utført av Dekoratøren i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Grattis med flott doning:) Ble bra me sotingen.. Har planer om å gjøre det samme med min, får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hvilken tone er det på filmen? Jeg syns kansje det ble hakket for mørkt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 er helt svart på de bakerste rutene så det nesten er umulig å se inn, på de fremme er det tonet med medium film. Vet ikke noe mer enn det, har ikke noe tone % eller noe, men den fremme kalte han ihvertfall for medium eller middels. Betalte 7000 med BMWccn rabetten vi får der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå