Oderschvank Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 i dag kjørte bilen seg varm, klarte heldigvis å oppdage dette før radiatoren/topppakningen røyk. Får ikke noe varme inn i kupeen, så jeg lurer på om det kan være termostaten som er gåen? Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 328i Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Skjedde akkuratt det samme med min 328 E36..Vannpumpa var ødelagt,og kjøleslangen ut fra kjølevæskebeholderen hadde løsnet..Bytta til en vannpumpe med stålskovler,da den gamle hadde plastskovler som var helt knust..Virka fint igjen i fart,men ble varm på tomgang..Bytta da slurekoblingen til kjølevifta og da var alt på i orden.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 flott bil men bruker litt mykje bensin i forhold til det går synst eg skulle eg hatt en slek trur eg hadde godt for 525td og så chippa den men det er jo smak og behag men for al del kjempe fin bil, blir bra med m5 front :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 RÅ bil! tror jeg har sett den rundt på tasta, kan det stemme? få på litt M plast så blir det toppers! Men synes kanskje toningen var litt mørk, men der jo svart bil så ser jo bra ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 takk. ja kan stemme at du har sett den en del på tasta, siden jeg bor på tasta fant forresten ut av problemet med kjøleveska, var for lite vann på+at det var kommet luft i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 har problemer med kjølesystemet igjen... Tempen på bilen stiger, åså synker den igjen rett før den når rødt virker det som... Noen som har hatt det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Sjekk om det er bytta thermostat + vannpumpe, vanlig problem på di bilene.. så er bare å ta det før eller siden:) Ble kult med sotinga, har du fått kjøpt deg m-speil? å lakka bort tre listene inni;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 hehe, ja så ikke dumt ut med m5 speil.Bestillte sorte emblemer til bilen i dag, fra GS, regner med å ha de til tirsdag. har du tenkt å kjøpe m5 speil så send en melding til "Dejan" 93444925 kjøpte mine der i fra, ligger annonser på autodb.no billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 ja m5 speil er kjøpt for ett par mnd siden, ikke fått lakka noe enda, har en m5 fanger liggende som jeg kjøpte hos GS bildeler også som trenger lakkering. Va termostathuset som var knust, så det var fra der det lekket vann, fått fiksa det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 ahh det blir nukk flott!! hehe, tar somregel lit tid å få det lakkert, koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Flott bil .. Liker planene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 takk må iallefall få det lakkert før våren og få senket bilen fremme. Vurderer facelift lykter også, men har ikke bestemt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 da var facelift lykter bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ser at jeg bare må få sotet rutene, montert angeleyes og m fanger, så kan vi møtes å ha photoshoot;) tromsø-stavanger er jo bare kosetur=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 hehe ja fin middagstur det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå