Rayen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Var ikke så begeistret for di første bildene..men disse siste ble den sykt bra.. Og enda bedre skal det bli hører eg kor mye senk har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 takk for det er senka 50 foran, og 0 forran foreløpig. Har fått sota den mere på frontrutene nå, så nå er den like sota fremme som bak Litt dårlig planlagt gjerne siden den skal inn til EU kontroll om ett par måneder ^^ Men bilder kommer iallefall iløpet av ett par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 meget pen bil skal å hente m5 front,m5 speil, lykter, felger i mårå gleder meg til å få det på det går heilt fint med 50mm senk forran? må nok ha det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 ja går helt fint med 50mm senk foran, med 19" felger, skulle nesten ha senka den litt mer, men får se. Skal levere den inn på fredag og nå å få senka den bak også. Ja blir nok bra det, blir en helt ny bil med litt M-plast på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 har 50 senk på min fremme og senkeskåler så ca 60 =) går bra det har 19" og . fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 ja tror nok jeg må til med senkeskåler, ligger litt over dekket enda foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 2500kr ink. lakk du betalte for å lakka fangeren å speila? svart bet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 ja 2500 med alt, leverte det til propaint, tror ikke det var svart Men det varierte sykt på pris der, første gang jeg spurte så skulle de ha nesten 5000, samme som hinna lakkerin rett over veien for propaint, neste gang så ringte jeg til han som eier propaint, da fikk jeg en bedre pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 en del oppdateriniger siden sist eg kiket, dette ble flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatfield Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 prisantydning? noe mer info om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23803068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå