fish Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Vurderer sub i hattehylla da jeg trenger all plass i bagasjerom. Er det noen bra sub'er jeg bare kan felle ned i hattehylla? Kom med forslag. Må være free air, da bagasjerommet blir "basskasse". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Vurderer sub i hattehylla da jeg trenger all plass i bagasjerom. Er det noen bra sub'er jeg bare kan felle ned i hattehylla? Kom med forslag.Må være free air, da bagasjerommet blir "basskasse". kan du ikke lage i hjulbrønnen.? har dårlig errfaring med free air, kassevolumet blir så enormt når du bruker hele tronken. stygt er det også med free air. Men er det ikke noe ann sløsning så er det ikke det... Sub er jo ikke nødvendig egentlig, men litt gøy er det jo og ha god punch i bunnen som man kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Alternativt så kan du gjøre som meg... Bygg alt skjult.. kabler, forsterkere...alt, så har du en liten kasse med en 10" i bagasjerommet som du kan lett hive ut om du trenger plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå