Gå til innhold

ALF LIE Motor er det et firma som er bra for å gå gjennom bi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle levert inn bilen for å finne ut hva som bør byttes på understell og hva som bør gjøres for å bli kvitt oljeforbruket.

Alf Lie motor er det et greit firma med mye peiling på BMW

Skrevet

Jeg har meget god erfaring med Alf. Han har holdt på med BMW før de fleste av oss ble tørr bak ørene.

Det ser kanskje ikke så ryddig og pent ut der han holder til, men synet bedrar har i hvert fall jeg erfart!

Skrevet

Jeg hadde Z3n hos Alf Lie i går, og den mannen har en serviceinnstilling som de fleste andre verksteder skulle kopiert.

Uten at jeg skal si for sikkert, så tror jeg Alf er mannen for mekaniske ting - gjerne på ikke akkurat de nyeste bilene. Burde være null problem med det du ønsker å få sjekket.

Skrevet

Må bare slenge meg på her.....

Alf Lie er en supertrivelig kar og du kommer ikke til å bruke andre enn han til din BMW fremover, såfremt du ikke mekker selv ;)

Han er av den typen som du forteller hvilken symptomer bilen har, så vet han hva som skal gjøres og hva det koster.

Uten fansy-schmansy data, beregningsprogrammer og timelister fra fabrikant som forteller hvor mange timer jobben tar.

En av de få gjenværende ekte fagfolk !

Skrevet

Han er fin på pris (Er BMW kar uten BMW priser....), og ja, ikke noe problem og avtale fastpris på den jobben det er snakk om.

Er det mere feil som burde fikses så koster det selvfølgelig ekstra, som hos alle, Men han gjør ikke det uten at du samtykker ! (Og har avtalt pris på reperasjon før det utføres.)

Det er det som gjør at han alltid jobber nesten 14 timer i døgnet....

Skrevet
Han er fin på pris (Er BMW kar uten BMW priser....), og ja, ikke noe problem og avtale fastpris på den jobben det er snakk om.

Er det mere feil som burde fikses så koster det selvfølgelig ekstra, som hos alle, Men han gjør ikke det uten at du samtykker ! (Og har avtalt pris på reperasjon før det utføres.)

Det er det som gjør at han alltid jobber nesten 14 timer i døgnet....

Takk for svar. Kan høres ut som verksted jeg også kan like ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...