Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. nettopp handlet en 90.mod E34 som bare går på 5cylindre.. coil nr.5 er ikkje med på gamet. men om eg bytter om på coiler så er det fortsatt ingen reaksjon på cyl.5!?? noen som kan hjelpe meg å finne et raskt svar på dette?? :)

mvh

Steinar

Skrevet

kontroller om det er brudd på kablene til den Coilen..

Skrevet

gjort det ;) og er ingen problem der heller.. hmm iallefall inn til torpedoveggen da, er det normalt at det plutselig blir brudd der? ble godkjent for noen uker sida og da gikk den som en pus... :(

Skrevet
men hjernen gir vel ikkje beskjed til coilene når dem skal fyre?? er vel triggeren på veiven eller kammen som bestemmer det??

så lenge motoren går så er dette unyttig info...

sjekk da stikkere og gods til Coil, se om det kan være brudd inne i kontakten.. eventuellt def styreenhet..

Skrevet

ja får sjekke det da, men et annet spørsmål eg lurer på er om det er normalt at bilen fortsetter å gå selv om pluggen til LMM blir dratt av?? kan ruse bilen like godt uansett om pluggen er av eller på? skal vel normalt stoppe,?

Skrevet

limp home mode ..

men da burde motorlampen også lyse

Skrevet

prøv å bytte hjerne, hadde samme problem på min, dårlig kontakt i hjernen kuttet en dyse slik at den ikke fikk bensin. jeg byttet og den har gådt som en kule siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...