lloydsb Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 nice! ang hvite biler... Alpine White går aldri a moten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Pen samling... savner bilder av e46 jeg da:) Jeg har med vilje ikke vist så mye av E46, ettersom jeg ikke vet om eieren av bilen er interisert i å få den eksponert på nettet, å jeg vet ikke hvordan man sladder bilskilt. Det er en 2000 modell 330 med ESS kompressor, og front, panser, forskjermer, sideskjørt, hekk, speiler, og interiør fra en M3. den som står i garasjen det? Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Kjempetøff samling, skulle hatt en e30 med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Kjempetøff samling, skulle hatt en e30 med også Har faktisk vurdert å bytte ut GT'en mot en E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Kjempetøff samling, skulle hatt en e30 med også Har faktisk vurdert å bytte ut GT'en mot en E30 M3 hmmmmmm! tøff samling! bruk paint og sladd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 e30 m3 blir ikke feil Tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har faktisk vurdert å bytte ut GT'en mot en E30 M3 Nei, skal du bytte ut GT'n, så må det bli i en CSL . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Det var en fin samling av pene BMWer! Fint du har skjønt hvilken bil som gjelder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har faktisk vurdert å bytte ut GT'en mot en E30 M3 Nei, skal du bytte ut GT'n, så må det bli i en CSL . E46 CSL eller e30 m3 Cecotto.. Siden han har GT nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har faktisk vurdert å bytte ut GT'en mot en E30 M3 Nei, skal du bytte ut GT'n, så må det bli i en CSL . E46 CSL eller e30 m3 Cecotto.. Siden han har GT nå Det vrimler jo ikke akkuratt av cecottoer rundt om kring da Ikke CLS'er heller for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Har faktisk vurdert å bytte ut GT'en mot en E30 M3 Nei, skal du bytte ut GT'n, så må det bli i en CSL . Ja, CSL står høyt på lista over oppnåelige drømmebiler, men akkurat nå så har jeg ikke 900000.- + å bruke på en bil. Jeg kunne tenkt meg en E30 M3, som var rigget med et greit understell og skikkelige bremser, samt bøttestoler og 4 punkt seler, ettersom den hovedsaklig ville blitt brukt til banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå