Torminator Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Er ikke sikker på om denne tråden hører hjemme her, men spør likevel... Noen som vet hvordan jeg kan finne utstyrskodene som beskriver hva slags utstyr bilen er levert med? F.eks 337-Svart skinn 534-Automatisk klima 508-PDC Ryggesensor 556-Utetemperaturmåler 494-Setevarmer 473-Armlene i skinn 415-Solgardin i hatthylle 305-Fjernstyring av sentrallås 243-Airbag for passasjer 260-Airbag på sidene 502-Lyktespylere 498-Hodestøtter i baksetet 423-Velourmatter 440-Ikkerøyker-pakke 710-M skinnratt osv... Hadde vært greit å vite, pluss at det ser proft ut i en salgsannonse når jeg skal selge den...
Mr MM Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 bare å ringe på Bmw forhandler eller andre som er bmw spesialister så kan de skrive ut liste til deg, man ha de syv siste i understellnr klart for det spurte de meg etter
Deep Dish Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Eller så kan du se under sitteputen i baksetet, der skal utstyrslisten, itillegg til fargekode, produksjonsdato o.l ligge.. Forhåpentligvis har ikke noen av de tidligere eieren av bilen din fjernet den.!
Deep Dish Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Gjelder det E46 også? Det skal ligge på alle modeller.. Den lå der på min E39. Det er listen som er brukt under bygging av bilen, så de vet hva slags utstyr som skal monteres etter hva kunden har bestillt. Den blir/er også slutt-signert av en eller annen.. Sitteputen sitter fast med klips/plugger, du trenger ikke noe verktøy, du må bare dra med litt styrke (rett opp) for å løsne den. Etterpå slår du den fast igjen med håndflaten.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå