Kentan-racing.com Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har nå hatt stor fest hjemme i leiligheten min... kompiser og venniner på fors og en vennine og noen venner av henne på narsh.. anette som venninen min heter ble dårlig og ville hjem og legge seg så jeg fulgte henne hjem.. siden dette er en god vennine.. vel hjemme så fester vi vidre og jeg belmer brennevin som en helt! så ender det med at jeg er altfor full og småuggen.. så jager ei jente og to gutter ut.. for og få legge meg.. så tenker jeg at jeg skal slukke lyset.. oppdager så at brennevin flasken jeg satte fra meg mangler.. så går ut og følger etter dem.. stopper dem.. og han ene innrømmer straks og ha stjålet flasken fordi jeg ville ta og knekke 2 fingre på kompisen hannes som bar flasken.. etter mye diskusjon så spurte e om han hadde tatt noe mere og det nektet han for.. så pratet vi litt til og plutseli sier jenta at han bør innrømme øla han stjal siden vi har koblinger både til mc miljøet og mye tvilsomme folk.. så kommer han med øla og som han stjal.. lot han beholde det han selv mente han eide.. har nå snakket med en kompis som eide all øl i kjølern min siden jeg ikke drikker øl selv og ifølge ham mangler det da 2 sex pakninger som fyren hever var hans.. vet hvem karen er og hvor han bor.. på toppen av alt mistet vi brennevins flaska under krangelen og den knuste.. Jeg har gitt han en uke på å skaffe tilbake alt han har tatt/stjålet! dette synes jeg ikke er styggt gjort! etter det får han lide! hva synes så bimmers folket om denne kinkige saken? uansett tar jeg han når tiden er ute for og statuere et eksempel om han ikke gjør opp for seg.. man kommer ikke på fest til meg og stjæler for så å slippe unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Enig at folk ikke skal stjele, uansett om de er til kjente eller ikke! Slike ting er det værste som er. Men hvor saklig det er å skrive denne saken her er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hehe, er ikke dette et evigvarende problem, at folk som er på fest stjeler drekke? Trukke du er den eneste som har opplevd noe sånt, men er jo ingen vits i og ta så på vei heller.. Alkohol er alkohol, det gjør mye rart med folk, og det fåes kjøpt på butikken nær deg Hilsen en som kom hemat fra nach nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Her er dere akkurat ferdig på fylla mens jeg sitter på jobb! Forskjell på folk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Slapp av no kent, du skal få et par spinnehjul og trøste deg med Vemodige greier;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Her er dere akkurat ferdig på fylla mens jeg sitter på jobb! Forskjell på folk:P Absolute (Tog du hannj? ) forskjell på folk ja.. Noen må jo holde landet igang og mens resten er på grøftefylla og plukker veistikker.. Snakker av egen erfaring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Her er dere akkurat ferdig på fylla mens jeg sitter på jobb! Forskjell på folk:P Absolute (Tog du hannj? ) forskjell på folk ja.. Noen må jo holde landet igang og mens resten er på grøftefylla og plukker veistikker.. Snakker av egen erfaring ja Hehe.. noen må forsyne riggene også vettu men blir en mnd med mulighet for fylla når jeg kommer hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Det er olje det er snakk om altså? Hoff, må seriøst legg meg nå, byner og bli sent/tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Og hvor er koblingen mellom dette og foraet Annet bil- & motorprat som tråden er lagt under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 haha, Det er snakk om et par hundre kroner, og når man selv holder fest skal man være gavmild og dele med andre, det er trossalt du som holder festen! å så når du en gang kommer på fest til han, så er han gavmild med deg, og er han ikke det, finner du deg nye venner. og for guds skyld, ikke skriv sex-pack det heter sekspakning eller 6 øl. i denne sammenheng, 12 øl. ! mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Saken er ikke kinkig i det hele tatt. Get over it, og kom deg på rimi etter 2 nye SIX-packs. Neste gang dropper du bare å invitere dusten, ferdig med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Herregud. Denne fjortisstråden er herved stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg