ice69 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Får vel vise frem old'ingen min jeg å da Liker fargen godt "aspen silber metallic" Det er en 523ia fra 96, gått i underkant av 300 . Senka 50/30, 18" replica med 235 foran og 255 bak.. Har det meste av utstyr, dog ikke computer men radio/kasset /cd shifter... men komplett med høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 så nice ut denne her. hadde fått på facelift nyrer men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Nyrer ja , tenkte jeg ikke på ... hvilken tror du hadde gjort seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Fin bil Bakrute senker gjør seg bra,nylig montert enn sånn på min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Det var en pen E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Nydelig E39 det her...men den hadde fortjent to skikkelige eksosrør bak Og kanskje xenon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Nyrer ja , tenkte jeg ikke på ... hvilken tror du hadde gjort seg? Disse . Fin E39, og liker godt senken. Med nyrer og dobbel eksos blir den flotters . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 p-pen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Facelift lykter kanskje? Pen bil:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Alle har jo faceliftlykter for tiden, så den kler disse syns jeg Men xenon hadde gjort seg.. ebaykit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 takker så mye , dem nyrene der likte jeg også... jepp er bestillt ... Eksos ja .. Har vurdert det p.g.a. den jæ... kat. innmaten har løsna men kan jeg kutte ut kat'n eller sliter jeg da på Eu kontrollen? tenkte på rustfritt effekt anlegg med ei pen rumpe Er enig med Dr_s når det gjelder lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Jeg er også enig ang. lyktene. Er jo nesten ikke en e39 prefacelift å se med orginale lykter lenger! Så lenge bilen er gjennomført og fin (felger, senk, m-tech osv) så er det FINT med prefacelift lykter, da seff med hvit blinkers! noen som er e9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 hey Vegar... hehe... blei bra di baklyktene jeg kjøpte a deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 hehe, stemmer det, deg det ja fornøyd assa? ikke hatt noe plag med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå