Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dau og kraftløs kan jo ordnes med en par snurrer! ser det er en del folk som setter M70'n i div. biler og bygger twinturbo, men er det plass til noe slikt i en 850?

sitter for tiden og spekulerer litt i hva man skulle hatt som neste bil, og da faller litt på enten 850 twinturbo eller corvette c4 med twinturbo. må bare gjøre litt research på hva som lar seg gjøre på de forskjellige bilene.

men kan tenke meg til at en 2004 M3 flytter seg bra. ;) har du noen tråd på den?

Skrevet
dau og kraftløs kan jo ordnes med en par snurrer! ser det er en del folk som setter M70'n i div. biler og bygger twinturbo, men er det plass til noe slikt i en 850?

sitter for tiden og spekulerer litt i hva man skulle hatt som neste bil, og da faller litt på enten 850 twinturbo eller corvette c4 med twinturbo. må bare gjøre litt research på hva som lar seg gjøre på de forskjellige bilene.

men kan tenke meg til at en 2004 M3 flytter seg bra. ;) har du noen tråd på den?

Det finnes kompressor kit ja

i Nederland har de laget dette twin skru kompressor kittet, begrenset til 450hk. denne karen har jeg møtt

en kar i usa har et med en enkel sentrifugal kompressor som gir meg 550+hk.

Desverre funker ikke linken til hans video lengre.

M3'en finner du her

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89982

  • 6 months later...
Skrevet

Så du er her å ja Egil ;-) Fant deg omsider. Takk for kaffebesøk! Trivelig det å treffe noen på et forum som viser seg man har truffet før. Flott den 850 ja, priviligert å fått sett den live jeg da. Håper du kommer med M3 neste gang så jeg får sett nærmere på den også.

Skrevet
tipper 1.5+ på mila;)
Tipper ca. 2 liter på blandet jeg. :)

Du har ikke vurdert å bytte til et mer "sportslig" ratt da? (M-tech? :wink: )

Flott bil var det uansett, du bør være stolt :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

skal sei, var denne tråden vekket til live igjen.

Kan kanskje ta M3'en til Steinkjer neste gang ja Torbjørn.

Forbruket mitt er 1,2 på langkjøring i "E" 1,35 i "S"

og i blandet kjøring 1.6-1,8l

2l+ er ikke noe problem det heller.

Er på jakt etter et 3-eiket e36 M-tech ratt med airbag ja.

På torsdag så drar jeg forøvrig til USA å henter kompressor kit'et.

når det er på plass i starten av juli sammen med et nytt ekos anlegg så burde nok E60 M5 passe seg for da kommer jeg til å ha rundt 500hk og over 600nm.

Skrevet

Kompressor på M3'n ja, blir rått det. Pass bare på lappen sier jeg bare, sett flere M3 til salgs med kompressor kit pga mistet lappen. Får se om jeg skal sette inn ny annonse på E39 min snart å. Har litt lyst å investere i billigere konebil, samt satse mere i firmaet. Skal starte i det små nå med tuning av flere merker, og håper det kan dra seg til så man tjener penger på det. Har lyst å få tak i E30 eller E36 M3 når lommeboken er blitt fylt opp igjen.

Vært stillstand jobbmessig nå i ca 3 uker og det tærer på oppstarte ressurser. Venter spent på tuning kittet slik at jeg får kommet igang ordentlig, da blir det å dra på masse flere treff. Vært morro med en ordentlig bil som kan kjøres både etter vei og bane, men vi får se hur det går.

Skrevet

Nei nei... ikke kompressor til M3'en... til 850'en :)

M3'en skal få være 100% original, har t.o.m. polert opp original felgene på M3'en nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...