Søreng Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Da var det igjen klart for nytt bane-treff med BMWCCN avd. Rogaland. Virket slakt i begynnelsen med lite oppmøte, men dro seg til når klokken bikket 12:00. Var mye sprekt og tøft utpå banen. En flom av "M" biler. Jeg Skulle egentlig bare være tilskuer/fotograf i dag, men klarte ikke å dy meg, så ble et par runder på banen. Men her kommer uansett et par utvalgte bilder. Det var mye gromt klart på som skulle ut å slite vekk litt gummi, klosser, foringer og mere til. 1. stk E36 M3 Coupe som kjørte med publikumsvennlig stil. men iveren tok nok overhånd og det endte opp med litt gresstrimming. Men det varte ikke lenge før det igjen var full fres hakk i hæl på en nydelig E46 M3 1. stk E36 M3 Sedan 1. stk E46 320i? Sedan Det dukket også opp en E30 som så ut som den var i trening for forskjellige drift serier. Det var mye oppmerksomhet rundt denne E36'n til Frode og Eirik. Som er ribbet og bygget om til "340i" med V8 motor. Det så dårlig ut i starten da den ikke ville starte etter å trillet ned fra hengeren. Men etter en tur for å hente nye plugger ble det til slutt gang på sakene. Men jomfruturen ble en liten glede da oljetrykket forsvant etter 3 runder. Det ble med de 3 rundene og bilen ble trillet opp på hengeren igjen. Så ble brannslukkingsapparatene funnet fram da denne rekken stod klar til å kjøre utpå og mannskapet anet hmm varmgang Det var også et par andre som hev seg utpå. 1. stk Mazda MX5 Samt en Citroen Xsara VTS som uheldigvis punkterte. Ja, og det var det for denne gang fra meg. Kanskje det var andre der som også har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Her er mine bilder fra dagens kjøring: http://bmw.flipp.net/v/treff/2008-08-31/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 mye fine bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Digg E46 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Fine bilder, Morten & Søreng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Er det Imola rød den er den E46 M3'en? Ser ut som dere har hatt et fint treff Gleder meg til vi kan dra å leie bane og sånn i regi av BMWCCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Den er Imolarød ja Digg farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Jasså, var det treff i dag? Hvilken bane er dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Tipper på Reve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Stemmer morteym, var treff på revebanen i går. Synd du ikke fikk det med deg så du kunne testet nybilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå