Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det igjen klart for nytt bane-treff med BMWCCN avd. Rogaland. Virket slakt i begynnelsen med lite oppmøte, men dro seg til når klokken bikket 12:00.

Var mye sprekt og tøft utpå banen. En flom av "M" biler.

Jeg Skulle egentlig bare være tilskuer/fotograf i dag, men klarte ikke å dy meg, så ble et par runder på banen.

Men her kommer uansett et par utvalgte bilder.

Det var mye gromt klart på som skulle ut å slite vekk litt gummi, klosser, foringer og mere til.

IMG_0007.jpg

1. stk E36 M3 Coupe

IMG_0012.jpg

IMG_0096.jpg

som kjørte med publikumsvennlig stil.

IMG_0038.jpg

men iveren tok nok overhånd og det endte opp med litt gresstrimming.

IMG_0165.jpg

Men det varte ikke lenge før det igjen var full fres hakk i hæl på en nydelig E46 M3

IMG_0118.jpg

IMG_0014.jpg

1. stk E36 M3 Sedan

IMG_0083.jpg

1. stk E46 320i? Sedan

IMG_0159.jpg

Det dukket også opp en E30 som så ut som den var i trening for forskjellige drift serier.

IMG_0206.jpg

IMG_0227.jpg

Det var mye oppmerksomhet rundt denne E36'n til Frode og Eirik.

IMG_0003.jpg

Som er ribbet og bygget om til "340i" med V8 motor. Det så dårlig ut i starten da den ikke ville starte etter å trillet ned fra hengeren. Men etter en tur for å hente nye plugger ble det til slutt gang på sakene.

IMG_0183.jpg

Men jomfruturen ble en liten glede da oljetrykket forsvant etter 3 runder. Det ble med de 3 rundene og bilen ble trillet opp på hengeren igjen.

Så ble brannslukkingsapparatene funnet fram da denne rekken stod klar til å kjøre utpå og mannskapet anet hmm varmgang :D

IMG_0123.jpg

Det var også et par andre som hev seg utpå.

1. stk Mazda MX5

IMG_0056.jpg

Samt en Citroen Xsara VTS

IMG_0018.jpg

som uheldigvis punkterte.

IMG_0111.jpg

Ja, og det var det for denne gang fra meg. Kanskje det var andre der som også har bilder?

Skrevet

Er det Imola rød den er den E46 M3'en? :) Ser ut som dere har hatt et fint treff :) Gleder meg til vi kan dra å leie bane og sånn i regi av BMWCCN :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...