mAZE Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har noen Bridgestone dekk liggende i dimmen 225/40/18 (ellers var det 225/45/18) Jeg har 4stk liggende, men to av de begynner å bli dårlige. De to andre har veldig bra mønster igjen. (4-5mm ned til det som er minimumsgrensa) BUD ønskes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 det dekke som vi ser mønsteret på, er det det som er av de bra eller er det av de som er dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Det er dekket med bra mønster. Men det var jo ett sabla dårlig bilde egentlig. Det er igjen 5mm med til det som er minimum. Evt da 7mm ned til bunn i mønster. De som har dårlig mønster er så og si nedpå minimum. Ergo to bra dekk, og to veldig dårlige.. Men de som er bra er jo faktisk bra enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 400... + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Det var ett bud, men tror ikke jeg lar de gå får det.. Dette er jo dekk som koster mye ny. POTENZA S03PP er ikke akkurat dritt dekk. Så 400,- er vel ikke en 1/4 av ett dekk engang, så selv om disse er brukt synes jeg at de er verdt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 dette er jo slike dekk som vi plukker opp på søppla. iallefall de slitte. de med bra mønster burde du kunne få noen kroner. men ville ikke satser på så veldig mye. men mer en 400 burde du nok få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Ja for all del. De som er nedslitte kaster jeg. Tenkte bare om det var noen som ville spinne det opp eller noe. Men de to andre synes jeg at jeg kan få igjen noe til for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå