Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå begynner det å bli litt for lenge siden vi har hatt ett bmw treff i drammen. ser ikke ut som det er noen andre som vil ta initiativ så da tar jeg det. Er det noen som er med på dette?

Planlegge en dato hvor flest har tid og mulighet til å komme. Jeg tenker hvertfall en søndag, ofte lite planer for min del hvertfall..

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror det skal vel passe. Kan ikke skylde på ingen bimmer stille med lenger heller, he he.

Stort trykk under cc for tiden. Rundt 5-10 bimmere hver kveld under der samt 20-40 av annet.

Vært gøy sett ny bilen din Bare_Egil :-).

Skrevet

Ja kan prøve stille med begge jeg også men får se om touringen er under operasjon den helgen da :-).

Skrevet
Ja kan prøve stille med begge jeg også men får se om touringen er under operasjon den helgen da :-).

hehe, skulle gjerne kommet med alle 3 jeg, men tviler på at jeg blir ferdig med isen til den helgen..hehe.. har mistet litt arbeidslyst så den har stått stille i hele sommer...

Skrevet
Sett dato, kl og sted på trådteksten din når du beslutter da Bare_Egil ;-).
tenkte egentlig at det kunne stå litt åpent hvor og kl når det blir slik at flere kan komme med forslag. men kan sette det opp når det har kommet litt forslag inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...