Bare_egil Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Hei! Nå begynner det å bli litt for lenge siden vi har hatt ett bmw treff i drammen. ser ikke ut som det er noen andre som vil ta initiativ så da tar jeg det. Er det noen som er med på dette? Planlegge en dato hvor flest har tid og mulighet til å komme. Jeg tenker hvertfall en søndag, ofte lite planer for min del hvertfall..
Bare_egil Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 tenkte egentlig at vi kunne ta det helgen etter, altså 14.September. da har folk litt tid til å planlegge og kanskje flere har tid til å komme innom
Glenno Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Tror det skal vel passe. Kan ikke skylde på ingen bimmer stille med lenger heller, he he. Stort trykk under cc for tiden. Rundt 5-10 bimmere hver kveld under der samt 20-40 av annet. Vært gøy sett ny bilen din Bare_Egil .
Bare_egil Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 tenkte jeg egentlig skulle komme med 325en, men kan jo prøve å komme med begge..
Glenno Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Ja kan prøve stille med begge jeg også men får se om touringen er under operasjon den helgen da .
Bare_egil Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Ja kan prøve stille med begge jeg også men får se om touringen er under operasjon den helgen da . hehe, skulle gjerne kommet med alle 3 jeg, men tviler på at jeg blir ferdig med isen til den helgen..hehe.. har mistet litt arbeidslyst så den har stått stille i hele sommer...
Bare_egil Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 hvor i drammen er det tengt da ? blir vel enten i fjordparken eller på parkeringsplassen på cc senteret regner jeg med..
Glenno Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Sett dato, kl og sted på trådteksten din når du beslutter da Bare_Egil .
Bare_egil Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Sett dato, kl og sted på trådteksten din når du beslutter da Bare_Egil . tenkte egentlig at det kunne stå litt åpent hvor og kl når det blir slik at flere kan komme med forslag. men kan sette det opp når det har kommet litt forslag inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå