Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei!

Jeg har veldig lyst til å komme da. Nettopp satt in 2 din spiller i e46`n.(lyst til å showe off den :P)

Kjenner egentlig ingen av dere her da men det gjør vel ikke noe.

Noen som har lyst til å cruise sammen nedover eller?

Btw jeg kjører fra Lillestrøm.

det er bare å møte opp,bare hyggelige folk med felles intresse :D

må vel sette i gang i morgen med oppshining av bilen siden været endelig blir bra

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei!

Jeg har veldig lyst til å komme da. Nettopp satt in 2 din spiller i e46`n.(lyst til å showe off den :P)

Kjenner egentlig ingen av dere her da men det gjør vel ikke noe.

Noen som har lyst til å cruise sammen nedover eller?

Btw jeg kjører fra Lillestrøm.

er bare å komme en tur det.. :D

Skrevet

bilen har vell ikke blitt dårlig.. værre med han som eier den og lommeboka hans.. :( + å leie prøveskilter og få noen til å kjøre.. + en HEL HAUG med e85 pga justering så går det med noe SYYYYKT med bensin

Skrevet
Ble det noe felles kjøring fra oslo området ????????

fredheim over her skal kjøre fra lillestrøm, kanskje dere kan avtale og møtes på veien?

Lurer på om jeg skal ta turen. Bor i Oslo, så vi kan jo godt kjøre sammen. Kjenner ingen da, men det ordner seg vel?

Skrevet

kjenner ikke alle jeg heller, men da er det bare å bli bedre kjent med folk i morgen. bare å komme bort å snakke meg hvertfall, har jo felles interesse så går vel stort sett i bil snakk :D har fortsatt ikke helt klart å bestemme meg for hvilken bil jeg skal ta..

Skrevet
får jeg sitte på med noen el? ifra åssiden..

Send meg en mld rundt 16 tiden Morten, så kan sikkert jeg eller brodern kjøre bort å hente deg ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...