///Mysild Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 tenkte å møtes i 7-8 tia på kvelden, og finne en fin plass å ta litt bilder!
Hyggmaister Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Grimstad... Nærmere med Kristiansand da... EDIT: Ikke det at bilen min hadde dratt opp kvaliteten på annonsen da men
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 poenget er at jeg bor i grimstad mandag-fredag men er du med?
Hyggmaister Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Og at jeg bor i krsand.. hehe.. Kan hende jeg skal ha svært lang skoledag den dagen, da passer det i så fall dårlig-_- Men hørtes jo litt kult ut uansett Setter 1 av 2 føtter innafor jeg..Fått respons av noen andre? Krever uansett bilder av resultatet, om jeg er med eller ikke
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 bilder kommer uansett må vaske bilen bedre enn forrigegang jeg var å tok bilder... er jo en kort kjøretur... så går vi på bistroen og kjøper habbis etterpå hehe...
Hyggmaister Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Fine greier Problemet mitt er jo at jeg uansett har en del km å kjøre, så bilen vil jo bli skitten på veien Ikke har jeg skikkelig vaskeutstyr her heller
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 jeg skal vaske bilen før bildene... har med bøtte, sjampo, vaskehanske, QD og diverse tørkehåndkler vasker på statoil ved maccen
Cise Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 kan sikkert bli med jeg:P kan oxo høre med matsi om han blir med.. må bare satse på fin vær da.. har jo meldt dritt vær i uka.. men who knows for bare vaske godt da..hehe
///Mysild Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 høres bra ut meldt helt ok vær på onsdag ser du hehe...
///Mysild Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 konge... møtes på statoil klokka 8 da...
Hyggmaister Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Må nok stå over jeg! Ser frem til bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå