thomas_ja Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Heisann! Har tenkt å kjøpe meg godkjente coilovers til min compact. Lurer da på om det er noen har erfaringer med forskjellige typer? Lurer feks hva forskjellen er på kw sitt v2 sett mot feks ett fk sett? Hva er best? Hvor er det billigst å handle=)? Takk for hjelpa=) Thomas
_Mayhem_ Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Kjøp KW... er en helt annen kvalitet kontra FK... Handle gjør du på ebay.de;)
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Hva med FK Silverline X? (toppmodellen til FK) Rustfritt og zinkbehandlet med tuv og nøkkel for justering. Høyde/trykkjusterbart og Koni som har produsert demperene. Kan skaffe et slikt sett for 9900,- + evt frakt.
thomas_ja Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Kjører du med dette på din compact eller? Går det an å få de som er bergnet for m3 forran? Passer de hvis jeg bytter til Z3 M bakstilling og? Takk=)
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 jeg har H&R sett på min compact. (M3 sett) Det ligger på ca 12300,- hvis det er til en "m3" så er det eget sett fra FK. Prisen er da 10900,-
thomas_ja Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Oki, er du fornøyd med det settet a? Det er 328 med kompressor så er kanskje greit med m3 sett.
hagenisse Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Senkesett har ikke noe med motorkraft å gjøre, men vekt på bilen. Samt evnt andre ting i understell...
thomas_ja Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Ja men det er igrunn det jeg tenkte på, vekt åsånn, pluss at jeg ser på sider hvor de selger senkesett at det står antall kw de er beregnet for....unskyld
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Oki, er du fornøyd med det settet a?Det er 328 med kompressor så er kanskje greit med m3 sett. Fungerer greit det settet. Syns egentlig de fleste sett er ganske så like å kjøre med. (Fk/h&r/kw/bilstein)
thomas_ja Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Oki, men takk for hjelpa, må tenke litt på det. Men Fk setter er høydejusterbart bak på compacten og ikkesant?
LianLi Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Er ikke bilsten sitt pss9 regnet for å være et av de beste?
kentivar Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Kan man bruke coilovers fra en sedan/coupe på en compact? vet det passer fremme men er usikker på bak. noen som vet?
Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Kan man bruke coilovers fra en sedan/coupe på en compact? vet det passer fremme men er usikker på bak. noen som vet? nei, det passer ikke. Det er samme settet som Z3 bruker siden det er e30 bakstilling.
Sigve_B Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Hva er problemet med de billigere settene ? med 3års garanti og TuV papirer kan de jo ikke være helt på jordet, Er jo justerbar stivhet osv så er vel ikke for myk heller som billige senkesett har lett for å være ? Med de billige kan man jo kjøpe 4 sett for prisen av ett dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå