Rayman Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har en hjerne liggende som er chipet, skikkelig chip ikke noe ebay shit. Den er for motor med vanos, nr slutter på 413 Turtallsperra er flyttet til 7000 og du får rundt +15hk og rimeligere drifstoff forbruk på finkjøring. kom med bud selges billig skal vekk, er du ute etter chipen by på den så får du med hjernen er du ute etter hjernen får du med chipen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 å ta ut Chipen er lett sak. tar deg 2 min. skru opp lokket 4 skurer så drar du den bare rett opp. men hva er specs på Chipen? flytter den turtallsperra HK ? og hva er samlet pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 2 min er vell litt raskt selv om du kan det. Er noe mer enn 4 skruer på de boksene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Javell ? er 4 bolter som er torx. så kan du ta av lokket. gjør leksa de før du komenterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 hehe, hvist det ikke er verre så kan det vel la seg gjere. hvor mange hk den er oppgitt med vet jeg ikke, men de fleste bra chipper som denne ligger vel på rundt 15hk og turtallsperra er flytta til 7000 er mesten verdt det bare for de. Pris? selges billig kom me bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Vet hvor mange skruer det er der. Problemet ligger i å dele de 2 kretskortene chippen sitter i mellom dem. Det klarer du ikke på 2 min. Har gjort dette mange ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg