fosse1 Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Hei, jeg har vært under bilen litt idag og fått sett godt på eksosannlegget, ikke bra. Det må nok byttes ut, i den anledningen tenkte jeg at jeg kan igrunn bytte det ut med effektannlegg ? må vel ha større eksos når turboen kommer? Noen gode tips på hva slags annlegg jeg bør ha? Kall meg harry, jeg elsker lyd, masse fin lyd da æ gir litt på på
-Roger- Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 http://www.bimmers.no/search.php?mode=results skriv effektanlegg der, og så velger du teknisk eller annet bil & motorprat
fosse1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Ser det er endel flere 520i som har fått svar, passer disse til min bil ?
-Roger- Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Ikke akkurat samme effektanlegg. Men det blir jo ganske samme lyd på en 520i og en 325i hvis du har samme fabrikat på anlegget
Dirty Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 nei det passer ikke. du må ha scoprion, er syrefast så helt rå lyd, har det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå