ole_m7 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 bare å montere i bilen det... Tja, er billig med tanke på skinn i ok stand, stor kjørekomputer, bra motor, bremser, diff med sperre, gir funker som det skal og sånn. og sist men ikke minst det meste passer over på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 passer motor til e34 uten voldsom ombygging? bare modde motorfester evt? og mellomaksling kanskje? blir sikkert mer men sånn grovt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 bare å montere i bilen det... Tja, er billig med tanke på skinn i ok stand, stor kjørekomputer, bra motor, bremser, diff med sperre, gir funker som det skal og sånn. og sist men ikke minst det meste passer over på e34. Eller bare ribbe den totalt, sette inn nytt plexi glass vindu og bruke den til drifting Billig driftebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 hehe driftig er tingen... jeg mener det passer RETT i E34. rett på de orginale motorfestene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Kan går for 12000 hvis noen henter den innen helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 bare å montere i bilen det... Tja, er billig med tanke på skinn i ok stand, stor kjørekomputer, bra motor, bremser, diff med sperre, gir funker som det skal og sånn. og sist men ikke minst det meste passer over på e34. Eller bare ribbe den totalt, sette inn nytt plexi glass vindu og bruke den til drifting Billig driftebil da Drifting med automat går riktignok ann, men det er da langt fra optimalt Og det er vanskelig å finne tak i manuelle girkasser til disse bilen har jeg hørt. Men hvis ikke bilen skal brukes til drifting er det sikkert en god bil, om ikke annet så er det vel mye bra deler på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Er mye bra deler, derfor selges som delebil. Tja. veit om ei manuell kasse til 13 lapper.. Jeg tror uansett ikke at 750 Lang utgave er noe å drifte med, selv om den er nydelig å sladde med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 det er vel de 6 girs manuelle kassene som passer på denne motorn er det ikke? de som koster rundt 10 lapper osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Er nok det ja. Getrag 286.. Tror nok det funker greit nok i en e34 med automat og jeg da. råere aks enn 540 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 ja nemlig. men skulle jeg hatt den motorn måtte jeg hatt manuell hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Er det ikke noen som gidder å hente bilen innen mandag tar jeg ut motor og gir og tenner på resten. blir sikkert fint bål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Da vil jeg gjerne kjøpe calipere foran og master bremsesylinder, før du brenner det opp.... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Bilen ble hentet lørdag av to meget hyggelige herremenn.. så den er SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg