jonsey Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 I tilleg når jeg prøver å betjene sentrallåsen, så blir viduene betjent. Jeg tror det har noe med kabler som har smeltet sammen. hvor burde jeg lette? Noen som tror det kan være noe annet? Takk for alle svar! Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 hmm, jeg ville sjekket alle sikringene først og fremst. Jeg hadde et lignende problem for ikke så lenge siden. Da fant jeg ut at en 2-3 sikringer hadde gått :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsey Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Men hvis det var sikringene da hadde jo ikke vinduet klikka. når jeg prøver å låse opp døra så går vinduet opp. Har det noe med hvis en sikring hsr gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Men hvis det var sikringene da hadde jo ikke vinduet klikka. når jeg prøver å låse opp døra så går vinduet opp. Har det noe med hvis en sikring hsr gått? Hei, har du el vinduer, sjølsagt ettersom dem går opp, i såfall så er det standard på alle biler når du låser bilen og hell nøkkelen nede litt så vil vinduene gå opp så lenge du hell nøkkelen i rettningen du låser døra, samme gjelder takluka hvis du har el takluke! så kan stemme det som først sa, at sikringa til selve sentral låsen har gått! sikkert funnet ut av problemet nå men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå