Rayen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Hei..veldig usikker på dette med riktig dekktrykk.. Mangen sier så mye forsjellig..så spør derfor Bimmers folket.. Ka bør være foran på 235/35-19 og bak på 265/30-19 mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Jeg kjører 40psi foran, og 45psi bak, på min 118d med 225/35x19" og 255/30x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 okei..eg fyller på måler med bar..vet du nøyaktig kor mye bar det er?..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 http://www.kaih.dk/psibar.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Takk for linken... så du mener 3eg skal ha 2,75 bar foran og 3,10 bar bak..synes dette var enormt mye!..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Det var ikkje for mykje. Må jo ha litt trykk når du har 19" med den profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Tror ikke det er for mye.. Tror jeg kjører 3,2 forann og 3,6 bak på mine... Og det er 19" med akkurat samme dim som du.. Funker nå det, men kan jo hende det er feil også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 høres ganske riktig ut dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 okei..folkens..takker så mye for info..då skal det fylles litt mere luft imorgen:D.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Det kan også variere litt fra fabrikannt til fabrikant. Du kan også sjekke med levrandøren av dekkene og få eksakt hva det skal vær, utifra vekten på din bil, vekten finnes jo i boka til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå