Bimmerlars Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Kan jeg bruke ledningsnettet fra non vanos M50 på M50 med vanos? Hvilken bil trenger jeg ledningsnett fra for å få en M50B25 med vanos inn i en 92 modell 320, da uten vanos? Hva heter hjernen jeg trenger? Kan jeg bruke 402 hjerne? Kan jeg bruke ledningnett fra en M50B20 vanos på en M50B25 vanos? Er det noen forskjeller på motorledningsnettkontaktene til karosseriet på E36 eller passer alle motorene overens i bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 du må vell ha motorledningsnett fra en m50b25.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Trenger ikke det mener jeg å huske, men må lodde noen ledn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 da e d vell enklar å bare bruke et ledningsnett som du ikke må lodde om nå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Koster penger og en ny ECU... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 menn må du ikke bytte ecu uansett når du bytte fra m50b20 til m50b25???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå