AndersM Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 skal ta flere bilder av den strax det er noe annet enn regn her.. og hvis folk ser i signaturen min om E30 touring så kan de følge alt som har skjedd.. Og har masse kviteringer på ting som er gjort så er ikke noe surr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 SOLGT... Blir hentet neste fredag.. Så kommer da ikke på bmwccn treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 hvem er den heldige? en her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 ja han er her inne, men vet ikke hva han kaller seg.. Blir trist å selge den Har jo akkurat fått den som jeg vil, men må desverre prioritere litt anerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Jeg er den heldige vinneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg