Gleo Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 92 320 i coupe ..Hei, viften til varmapperatet fungerer bra på alle trinnene , problemet er at selv om bryteren står på 4 så blåser det dårlig, kan virke som et luftinntak el lignene er tett , noen som har noen forslag til hvor jeg skal begyne å lete ? Mvh Gleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Har bilen din Pollenflter? Min e36 med a/c hadde samme problemet, og jeg byttet kupèfilter/pollenfilter og det ble som natt og dag =). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gleo Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hei , takk for svar , har ikke sjekket filtrene ennå , men jeg antar at det er der feilen er .Titett litt ved vinduspusser motoren , det så litt vanskelig ut , får ta det en dag jeg har god tid . Ha en fin dag Mvh Gleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå