Brækkdans Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 flotte greier! Har du prøvd disse tette "plastkassene" intallbay selger? Virker jo greit i stede for å dempe med annet matriale.. Link til produktet: http://installbay.no/product_info.php?c ... ucts_id=69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Sikkert en god ide. Må vell kappe dem litt til, men de lydisolerer sikkert meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Men vil du ha litt mer midbass så titt litt på tråden min, der ser du en av mange måter å modde kickpanelet ditt, da tenker jeg på 6,5" for jeg har også bygget i 8" d gjør seg med midbass og E34 er bare helt kanon å bygge lyd i Ville bare lufte forslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 flotte greier! Har du prøvd disse tette "plastkassene" intallbay selger? Virker jo greit i stede for å dempe med annet matriale.. Link til produktet: http://installbay.no/product_info.php?c ... ucts_id=69 ikke for å være negativ gutter, men disse er beregnet for mellomtone, blir veldig lite midbass i disse dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 focal mener jeg har det, både t fotpanelet og oppe på dashn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 focal mener jeg har det, både t fotpanelet og oppe på dashn;)mente du at focal bruker sånne som er henvist fra installbay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Mente nok at focal har tilpassede elementer for e34, slik som macrom hadde i gammeldager=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Alle høytalerprodusenter har d til E34 da d er org 5,25" i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 ikke på dashen vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 ikke på dashen vell? hehehe, nei der sitter d 1" diskant, men er meget lett å modde dashen om man vil ha noe grommere PS vilken diskant eller element som passer i dashen som er fra focal da? jeg skjønner ikke helt vilket element d skulle være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 husker ikke va den heter, den lå inne på bilstereo selges. det var fra focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 husker ikke va den heter, den lå inne på bilstereo selges.det var fra focal ok, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå