StianA Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Hei painbrush kit selges. her følger det med: 1 painbrush, 14 lakk flasker 1 flaske med rense middel for paint brushen. 100 kopper 1 blandingskopp av plastik, 1 acrylark tegneblokk som man kan øve seg i. fargene kittet inneholder er CRE 5301 - Pearl Purple CRE 5302 - Pearl Magenta CRE 5303 - Pearl Turquoise CRE 5304 - Pearl Blue CRE 5305 - Pearl Green CRE 5306 - Pearl Copper CRE 5307 - Pearl Satin Gold CRE 5308 - Pearl Silver CRE 5309 - Pearl Red CRE 5310 - Pearl White CRE 5311 - Pearl Pineapple CRE 5312 - Pearl Tangerine CRE 5313 - Pearl Lime CRE 5314 - Pearl Plum paintbrushen: her følger alt av koblinger og slikt med eneste du trenger er en kompressor. biltema kompressorene funger utmerket til denne bruken. de som lurer på hva piantbrush er kan besøke denne siden http://www.airbrushforum.no/abf/index.php tenkte meg 999.90 kr for hele settet har mulighet for og få inn flere kitt dersom interessen er stor nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 kan denne lakken brukes til lexan kaross på rc bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 kan denne lakken brukes til lexan kaross på rc bil ? det vil jeg tru går bra, denne lakken blir brukt på biler i hvertfall. så vil tru den kan brukes på rc biler også. men skal ta og skjekke opp så sender jeg deg en pm når jeg får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 bumper denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 bud mottas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 500,- bud notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 kan denne lakken brukes til lexan kaross på rc bil ? det vil jeg tru går bra, denne lakken blir brukt på biler i hvertfall. så vil tru den kan brukes på rc biler også. men skal ta og skjekke opp så sender jeg deg en pm når jeg får svar lakken må være myk for å kunne lakke lexan kaross, så tviler litt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 har et bud på 750, kommer noen med høyre bud blir den solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå