Gå til innhold

Trenger noen tips E34 520ia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Bimmers!

Jeg har nylig kjøpt meg en hobby , 520ia 92mod med m50 motor

Jeg sliter litt med at turtallet flyr opp under kjøring, den går å jager litt Virker nesten som det går på choke hele tiden. etter en 20 min kjøretur stoippa jeg bilen, og den ville ikke starte igjen. Lukta Mye benisn, når jeg prøvde å fyre den. Forøvrig starter den som en drøm når den er kaldt.

Noen tips?

Skrevet

den har gått 224.000km, når bilen står i driver å jeg slipper gasse øker den fortsatt i turtall og fart vet at den øker litt pga automatkasse men dette er mye, setter jeg den i fri under kjøringer ser jeg turtallet stiger å jager nesten helt opp til 3000, det er heller ikke normalt drag i den virker nesten som den struper litt.

Takker for alle tips jeg får :)

Skrevet

Men vi kan jo avkrefte girkassa. For det hadde blitt dyrt. Anbefaler deg å dra ned til BMW og få tatt en diagnose. Det sparer ofte både tid og penger.

Sikker ikke det du vil høre, men å bytte del for del har jeg selv hatt dårlig erfaring med :P

Skrevet

He he ja kan fort bli dyrt, jeg lurer selv på luftemengemåler, har hatt et tilsvarende problem med en mb c180 og symptomene var veldig like. men en diagnose test er nok ikke dumt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...